Var är vi på väg??

29 06 2007

 

Foto: Göran Ström/NSD

Jag känner att jag inte kan hålla mig just nu fast jag själv mår pyton!

Alla ni här i vårat avlånga land vet ni vad era barn och ungdomar gör? Ni bryr er väl om det dom gör och ser till och lär dom saker man INTE får göra? Eller är ni för upptagna med erat eget liv och eran karriär att ni inte har respekt från era barn? Jag dömer ingen men jag ifrågarsätter. I detta fall så är det förbipassagerare, även vakten. Läs detta.

Jag har ju avhållit mig att kommentera nyheter under flera månaders tid pg a att jag själv mått så dåligt. Men jag vet inte om det är bra att bara låsa in alla sina åsikter och tankar?

Källa
Åtgärder

Information

4 responses

29 06 2007
Tessa

Jag läste det där och jag är mållös och blir illamående bara jag tänker på det….

30 06 2007
Ali

Det är rent fördjävligt!
En undran från lilla jag:) när du har tid och ork att svara, ingen panik!!!
Är det lätt att få igång bloggen här, jag funderar starkt på att byta.
Jag är ju inget dataproffs som du vet:) det måste vara lätt att lägga in inläggen, kort och kategorier?
Är lite less på att den segar och lite andra störnings moment:
Går det att kopiera över inläggen med korten hit från Bloggspace?
Annars får den väl vara vilande kvar där, spelar ingen roll, men jag skulle vilja ta med mig lite godbitar:)
Har tänkt att ha kvar min lösenords skyddade på BS, den rör jag inte , den läser ju ingen i alla fall:)
Min spy galla sida som jag kallar den själv,,,,,
Ha det bäst! Kram Ali

30 06 2007
blondie60

Ska hjälpa dig Ali !

30 06 2007
Ali

Låter bra det Pinglan:)
Hoppas att du får en bra lördag! Kram Ali

Kommentera

