Mjuka läppar

8 07 2007

Sambons dotter var här igår och jag såg att hon hade köpt sig en ny läppbalsam. Lade märke till den häftiga förpackningen. Det var inte annat än Försvarets Hudsalva som hon hade köpt den på Apoteket. Lagom att min läppbalsam är slut så kan jag gå och köpa mig en sådan imorgon. Annars brukar jag köra med Niveas olika varianter. På sommaren med solskyddsfaktor i, det värsta är att bränna läpparna! Apotekets variant är ju så himla bra för den passar till annat också. Som t ex mot torra armbågar och hälar.


Åtgärder

Information

2 responses

10 07 2007
Ali

Hade ingenaning om att försvaret har hamnat på apoteket:)
De är ju superbra, och användningsområdena är ju många!
Hoppas att du får en bra dag! Kram Ali

10 07 2007
blondie60

Den gör sysen på mina torra armbågar!

Lämna en kommentar