Nakenfisen Yrsa

30 08 2007

Ojoj denna litta ‘nakenfis’, som Indra kallade henne 🙂 Hur söt kan man vara? Hon sov från 22-10.30! Hon är kramig, gosig, mammig, lekful, kelig, ‘pratsam’… men äter SÅÅÅ lite och sover mycket 🙂 vi håller ju på att vänja oss med varandra. Vi ska under en vecka se om vi passar för varandra. Hon blir 3 år den 9.9. Jag är orolig för om hon fryser…hon sov på en av mina kuddar inbäddad under mitt hår 🙂 hon försökte först komma in under täcket men det blir för varmt för mig 🙂

Snart ska vi ut och handla lite. Hon får åka med i sin sypersöta rosa väska 🙂 Återkommer med bilder senare idag.

Åtgärder

Information

8 responses

30 08 2007
Tessa

Då jag skaffade Roffe var just fodret den största frågan och jag var ständigt orolig för att han åt för lite. När jag släppte det och insåg att han är en HUND och hundar svälter inte ihjäl sig själva så har vi inte alls de problemen längre. Iofs fick jag byta foder men det var det värt.Han äter som aldrig förr nu =)

30 08 2007
blondie60

Jag har redan köpt nya mat till henne ! Sån där skämma-borta-hunden-med-mat:) Så nu har hon ätit och koftan ska hon ha när det är under 10 grader:)

31 08 2007
Ali

Det var mig då en riktig snygging:)
Hoppas att ni kommer att trivas i varandras sällskap under test veckan och även efter och jag håller tummarna för att hon stannar hos dig, det kan inte vara så svårt att skämma bort henne inte…..
Kanonfina bilder:) Kram Ali

31 08 2007
Fru Bloggare

Men nu fattar jag inget alls…..är det där samma hund som på BS? tyckte den ena verkade större och ljusare eller är jag full???? så jag ser illa…..fniss.

31 08 2007
blondie60

Nej, då frugan du är inte full:) När jag skrev om hunden på BS var det innan jag tagit bilder på henne 🙂 så den googlade jag fram…

1 09 2007
Indra

*Skratt* Vänta du. Snart ligger du och toksvettas på natten bara för att lilltjejen VILL ligga under täcket. Been there, done that! Eller ja, är där fortfarande förresten…Hehe!
Vill gärna se rosa väskan. 🙂 Själv har jag omkring 8 väskor till Loxy som han sitter i vid speciella tillfällen där det är mest praktiskt. Och han älskar sina väskor och använder dem gärna som sovplats hemma också. 🙂
Väntar på mera bilder…*s*
Kramiz//Indra

2 09 2007
blondie60

🙂 jag var snäll och lät henne sova under tecket på båten och tror mig det var varmt !! 🙂 Jag kommer att sätta ut bilder senare idag 🙂

17 01 2008
bäbis

jag har varitt naken fis sän jag va bäbis
jag har varitt naken fis sän jag va bäbis
jag har varitt naken fis sän jag va bäbis
jag har varit naken fis sän jag va bäbis
jag har varit naken fis sän jag va bäbis
jag har varit naken fis sän jag va bäbis
jag har varit naken fis sän jag va bäbis
jag har varit naken fis sän jag va bäbis
jag har varit naken fis sän jag va bäbis
tills nu
skönt åxå+
jag ska fort sätta med det åxå

Kommentera

