Jag kände en klump i magen

15 12 2008

Var inne och läste på sajten som hänger ut sexbrottslingar med namn, personnummer, adress och vissa med bild. För varje skrollande neråt bland inläggen kände jag att jag blev nervösare och nervösare. Det berodde på att jag var nästan livrädd för att hitta en adress nära mitt boende. Jag var rädd att hittat ett ev hot mot mitt barn. Jag är kluven inför en sådan sajt som utger allt om en. En del dommar klarar jag inte ens av att läsa. Hur tänker dessa män? Jag vet inte om det är rätt eller fel att ha en sådan här sajt. Tänker på att det finns ju många andra inblandade. Det straffades anhöriga bl a. Men jag är nog mer för sajten än enomt….

Källa

Åtgärder

Information

5 responses

15 12 2008
stella sweden

Jo.de ska hängas ut tänker jag för o varna andra, du bryyyr dig så mycket hjärtatt o de är bra men du behöver kanske mer glädje i ditt liv…bara ta in så mycke de gååår? Sänder litt till dig nu…sjunger glääääns ööööver sjööööööööö o staraaand…

😉

15 12 2008
blondie60

Stella; du har sååå rätt så!! Tackar för din vackra sång och din underbara stämma 🙂

15 12 2008
Tessa

Nog fasen ska sådana idioter hängas ut, det är SJUKT det de gör mot oskyldiga människor.

15 12 2008
Petra

Det dom gör är avskyvärt och jag tycker dom ska hängas ut!!Nakdelen är att dom kan bli förväxlade det har ju hänt och då drabbas ju oskylldiga!!

15 12 2008
sven

Jag hittade ett annat ställe där en föredömlig rapport finns.

Läs och döm själva och jämför med hur svenska tidningar förvanskar fakta.

Allt finns på
http://frianyheter.wordpress.com/2008/12/12/ett-fall-med-grovt-kvinnovald-i-malmo/

Den som vill läsa mer kan gå till
http://frianyheter.wordpress.com/2008/12/13/nytt-framtradande-av-helsingborgskvartetten-hos-tingsratten/
och
http://frianyheter.wordpress.com/2008/12/11/vad-doljer-sig-bakom-notisen/

Nu framstår det plötsligt som lite klarare varfpr allt detta hamnar på internet…

Kommentera

