Nyårslöften som kanske håller

28 12 2008

Ska ni ge nyårslöften? Kanske om att banta, börja motionera eller sluta att röka? Det ska inte jag göra. För det första så ger jag aldrig sånna löften för jag vet att det är svårt att hålla ( röker inte ). Men det löften jag kan ge är;

– att jag ska vara snällare mot mig själ, inte så krävande, mindre räcker och det blir bra ändå för det vet jag

-jag ska ta mer vara på min tid, ge livet mer kvalitet, göra saker jag tycker om

-vara hårdare mot dom som försöker styra mitt liv, ifrågasätta

….ja, jag tror det blir bra i slutändan. Det får vi väl läsa här om ett år 🙂

Annars så älskar jag nyår…fyrverkerier, färgglatt, förväntan, förnyelse…

Åtgärder

Information

One response

29 12 2008
Tessa

Jag ska klura lite på mina nyårslöften… men nästa år kommer att komma med så mycket förnyelse ändå så jag tror att löften skulle bli lite för övermäktiga just nu.

Kommentera

