Vem talar sanning, Mia eller ‘Daddy’??

31 12 2008

Jag vill gärna läsa boken ‘Mia-Sanningen om Gömda‘. Är bara så nyfiken på hur det egentligen är eller var. Har läst alla böckerna, slukat dom, följt Mias och hennes barns öden hela vägen, bara för att det uppenbarar sig att inget eller väldigt lite är SANT. Snopet. Men tills jag fått tag på boken så ska jag läsa Pappans blogg där Mia kan ses på foton och hon blir beskriven som mytoman och psykopat. Här kan man även läsa Intervju med Mias ex,’ mannen med svarta ögonen’, som är pappa till hennes äldsta son.

Åtgärder

Information

4 responses

1 01 2009
Tessa

Det måste jag kolla upp…

2 01 2009
ulle

Ska kolla där med en gång! När kommer boken förresten?

3 01 2009
blondie60

Ulle;boken är redan ute….

15 01 2009
Mer av Liza och Mia? « Nu eller aldrig…

[…] väntade jag bara på att läsa mer om ‘Mia’.  Det var jag som läsare som ville ha mer.  Att läsarna blivit lurade är ju klockrent fel. Monica Antonsson kom med fakta som fick mig att […]

Kommentera

