Känns konstigt…

2 01 2009

Idag har det verkligen varit en ‘mellandag’! En dag som inte inte ens viste namnet på när jag vaknade;  tors-, fre- eller lördag ‘?’ Hade en släng av magsjuka men det tar sig och det blir nya tag imon. Känner att jag börjar bli hungrig och det är väl ett gott tecken? Detta med magsjuka är inte alls roligt specielt när barn får det! Man vet ju som vuxen hur himla jobbigt det är och som barn så är det ännu värre att spy och alltid ska det ju vara mitt i natten!!

Åtgärder

Information

3 responses

2 01 2009
petra

Usch jag spydde igår kväll jag och huvudet bankar så det är någe p G!!
Krya på dej nu…

3 01 2009
Ali

Jag är helt snurrig med alla dessa helger och klämdagar…
Hoppas att magen är snäll med dig nu, för det finns ju roligare saker att göra.
Hoppas att du får en fin helg!
Kram Ali

3 01 2009
blondie60

ja,huvudvärket är bara förnamnet….stackars den lille gosse jag tog hand om inatt som spydde då 😦 inte lätt när barn spyr :(så jag klarat mig finemang jämnfört med han

Kommentera

