Här har det röjts! Allt onödigt ska ut!

6 01 2009

Om ni undrar varför det varis så tyst här. Föst var det en magsjuka som kom på besök och sedan ville jag bara röja undan allt gammalt sk”t. Först ner med det lilla julpyntet jag haft, in i förrådet och bort med alla kläder jag inte andvänt på ca ett år, skor man inte använder, halvtrasiga saker och prylar. Allt ska bort. Är uppe i två sopsäckar och en plastpåse! Myrornas samling ska få en massa kläder och annat. Det är ju bara så, använder man inte något så ska det ju inte ligga och skräpa hemma i förrådet!

Nu har jag fått fina lådor på hyllan längst uppe vid taket där jag har saker jag sällan använder eller ens KAN använda; borr, massa olika sladdar till allt möjligt, elkablar, eluttag, eltejp (?) mm mm just name it!

Lådan bredvid innehåller; badmadrass, snorkel, simfötter, solskydd för bilen, liggunderlägg, liten kikare, håv och spö. Dom grejerna kan jag använda 🙂

Åtgärder

Information

3 responses

6 01 2009
Tessa

Åhh fasen vad du är duktig… jag skulle verkligen behöva rensa i röran här nu igen!

6 01 2009
ulle

Åhh, vad jag känner att jag bara måste ta tag i mina hemska ”skrubbar” nu…..
Men det är ju en himla skön känsla när det är gjort.

8 01 2009
Petra

Ha,ha min kompis brukar skratta efersom det oftast ligger en hammare eller skruvmejsel på mitt sängbord ..Glamoröst värre 🙂

Kommentera

