Ett nytt år med nya ryck

13 01 2009

Mitt år har startat i annorlunda tecken. Gör något på dagarna som jag aldrig gjort förr. Det är tungt men roligt. Jag hoppas det leder till positiva saker framöver. Känslorna går berg-o-dalbana och det känns tungt. Men som skytte ska jag under 2009 bara ha positiv flyt om det går så bra. Detta har jag läst på flera håll, så jag bara väntar 😉 Kolla in nedan….

Horoskop 2009 Skytte
Sjärnorna kan bli fientliga under 2009. Du kan under vissa perioder känna dig irriterad, något som kan påverka andra i din omgivning. Redan i början på året bör du börja leva ett balanserat liv. Du behöver lugn och ro och du bör äta nyttigt. Resor skulle göra dig väl. I kärlekslivet bör du använda dig av din intuition för att erbjuda din partner allt som han eller hon behöver. Din partner är viktig för dig något som även han eller hon behöver veta och känna. Undvik även alla risker.  
Skytten dansar till en annan låt under 2009. Du kommer att överraskas av alla förändringar som du kommer att gå genom under året. Medan andra måste arbeta hårt för att åstadkomma någonting, kommer skytten att till synes få allting gratis.
En del skyttar hade en gammal dröm om att se ett visst land som ligger långt borta. Ni kommer under 2009 kanske att upptäcka att ni har möjlighet att uppfylla den drömmen och ni kommer att stifta bekantskap med det främmande. Kanske innebär den här resan en ny utbildning för er. Något händer i samband med den här resan som väcker er törst efter kunskap.
Skytten kommer under 2009 att visa sig ekonomiskt kompetenta och de kommer även att visa prov på självkontroll.
Under januari, februari och mars kommer de viktiga händelserna i era liv att äga rum. Ni kommer att förstå innebörden i det som sker och ni kommer att ge det som sker i era liv ett personligt prägel. Ni att vända allt i den önskade riktningen, genom att tillämpa ett improviserat livsstrategi.
Skytten kommer att skydda sin personliga integritet under 2009 på ett mycket effektivt sätt, tack vare dess vilja och beslutsamhet.
För skytten betyder 2009 i stort sett starkare band till sina vänner, inte minst till hans eller hennes partner. Har ni ett fast förhållande kan ni under 2009 gifta er. Om du är singel, kommer du under 2009 att möta en speciell person som du kommer att utveckla en relation till – kanske en sådan relation som varar livet ut.
Källa

Åtgärder

Information

8 responses

14 01 2009
ulle

Det där lät ju väldans bra ju! Kanske ska kolla upp hur mitt år ska bli också.

14 01 2009
stella sweden

..mina kids är skyttar båda två så då kan allt bara sluta i en happyending eller huuur järtatt?

14 01 2009
Tessa

Det verkar ju ljust för din del 🙂 och vad skönt att du funnit något som du tycker om att göra!

14 01 2009
sonja Danell

Hoppas dom flesta minka bli överkörda. Då får dom dö utan att sitta instängd hos uppfödare

15 01 2009
xklusiv

typiskt när jag ska göra mig till o gå in o kika på din blogg.
klockan är mkt så jag orkar inte surfa vidare härinne.
som du vet så läser jag inte horoskop, varken aztekernas, grekernas eller romarnas eller ngt annat.
jams trams…inte ens kul …förstår inte vad det är för roligt med det när man inte tror på det alls. Stämmer o stämmer…klart att det kan stämma eft den onda världen finn den med. Fattas annars. Jag menar om inte ondskan fanns så skulle ju inte heller godheten finnas. Undantaget bekräftar regeln. Och enl. mig så ska man inte säga att det är oskyldigt..ska säga dig att Satan har många olika skepnader…..du kanske tycker jag är lite koko…men det tycket ja också förr när jag spådde i Tarot-kort, Kortlekar och sump……sorry…..

15 01 2009
xklusiv

typiskt när jag ska göra mig till o gå in o kika på din blogg.
klockan är mkt så jag orkar inte surfa vidare härinne.
som du vet så läser jag inte horoskop, varken aztekernas, grekernas eller romarnas eller ngt annat.
jams trams…inte ens kul …förstår inte vad det är för roligt med det när man inte tror på det alls. Stämmer o stämmer…klart att det kan stämma eft den onda världen finns den med. Fattas annars. Jag menar om inte ondskan fanns så skulle ju inte heller godheten finnas. Undantaget bekräftar regeln. Och enl. mig så ska man inte säga att det är oskyldigt..ska säga dig att Satan har många olika skepnader…..du kanske tycker jag är lite koko…men det tycket ja också förr när jag spådde i Tarot-kort, Kortlekar och sump……sorry…..

15 01 2009
xklusiv

du ska inte kika så mkt i stjärnorna efter vad som ska hända. det där är nonsens. det är en energitjyv som tar dina tankar i besittnig. jag har lärt mig mkt om hur illa det är eg. för här i Jönköping har det funnits ett högsäte för djävulsdyrkan och enl. de vita häxorna så börjar deras bana med enkla lite löjliga saker som ex. horoskop. Säg inte att det är oskyldigt för det är det inte. Inte nu längre när jag har upplyst dig…innan visste du inte det, men NU vet du……I all vänlighet och i all välmening….menar jag naturigtvis…kram på dig…

15 01 2009
blondie60

Ulle; hoppas dit lät löika bra! 🙂
Stella; U and ur kids ‘we r the best’ !!
Tessa; det är kul men ryggen tar stryk 😦 😦
Sonja; har du kört över ca 25 minkar med en lastbil?? Minkarna hade aldrig SETT en bil förr och kunde inte akta sig!!! Och flera tusen blev överkörda 😦
Xklusiv; Jag är ingen djävulsdyrkare utan jag tror på astrologi och att din väg o öde är bestämt och det står skrivet i stjärnorna. Horoskop är väl fel att gå efter, det gör jag inte. Men det är ju konstigt att SÅÅÅ mycket stämmer när man ser bakåt??!! Mitt liv går i 7års cirklar och ser jag bakåt i typ 21 år så har det stämt det som hänt. Är det djävulen eller stjärnorna som gjort det, det vet i fåglarna. Men inget/ingen kan trubba min tro där 🙂 Jag är väl en vit lr svart lite häxa d¨som flyger runt här på bloggen 🙂 Men, tina, jag vet vad du tycker o tänker om det, det är lungt!! Jag säger aldrig ngt illa om din tro. Vi har väl varsin lr? 🙂

Kommentera

