Luften ur mig

22 01 2009

‘Suck’ är väl rätta ordet nu.  När jag väl hittat den jättebraiga platsen jag är på nu, cafe. Ja, då får jag hjälp från t ex AF men nu kan dom på cafet inte antälla någon för det blir så lite konferenser i vår att dom inte har budget för det 😦 Käckt va? Har gått där gratis i fyra veckor, 40h/v 😦 men det har varit kul och jag har lärt mig mycket. Framförallt är jag glad för all den beröm jag fått!! Så jag tror ändå (godtrogen som jag är) att detta ska leda till något bra… Den bara måste det!!

Åtgärder

Information

5 responses

22 01 2009
ulle

Klart det leder till nåt bra!!!

23 01 2009
Ali

Självklart kommer det att leda till något positivt!
Kram Ali

23 01 2009
Petra

Håller tummarna för att du får jobb där ändå!!!

24 01 2009
Tessa

SÅ KLART att det leder dig till något BRA 😀

24 01 2009
blondie60

Jaaaa, man kan ju hoppas men det ser inte ljust ut 😦

Kommentera

