Det blir fortsatt servering

20 02 2009

Är bara SÅ glad nu!! Igår löste sig detta med min praktik/jobb. Jag kommer att få fortsätta fram till sommaren som heltidsanstäld ! 🙂
Fick bara så fina kommentarer om mitt sätt att jobba på och mötandet av kunderna, så jag blev rörd ! Men det ligger mig i naturen att ska jag jobba oavsett om jag kan jobbet eller inte så gör jag det absolut bästa och är snabblärd och självgående. Det var ju det som förvånade alla. Dom trodde mig inte när jag sa att jag aldrig jobbat inom kök/kallskänken/café. För från första dagen viste jag hur allt skulle ske det var bara för mig att ta reda på vart saker och ting fanns. Inte nog med allt detta så är jag ju så j”’la snabb också 🙂 När andra tänker hur dom ska göra har jag redan gjort det…. Så jag känner mig verkligen tillfreds nu. Fast nu har ägaren där börjat prata om att jag skulle skaffa mig lite utbildning/papper och starta eget. Neeeej, det finns inte i framtidsplanerna direkt. Men vill gärna gå en kurs och lära mig göra Alla olika kaffesorter 🙂 Btw så tar jag fyra tallrikar…men vet dom som tar fler 😉

Åtgärder

Information

4 responses

20 02 2009
Tessa

HÄÄÄÄRLIGT 😀 Grattis!

20 02 2009
ulle

Ett stort GRATTIS till dig! Vad kul!!

21 02 2009
Petra

Grattis till det 🙂

24 02 2009
Ali

GRATTIS så härligt att du får fortsätta, vilken lycka!
Kram Ali

Kommentera

