Magnus i mitt relaxschema

13 03 2009

Hela veckan på jobbet har varit hektiskt och långa dagar men ack, så roligt!! Gillar mitt jobb! Så nu är det skönt med lite relax och tv-kväll med Let’s Dance. Ska in och jobba lite imon med men det går att fixa fritid runt allt det:) Efter att jag börjat på cafet  så har jag haft minimalt med fritid känns det som. Men det är lungt….

Kollade just på Let’s Dance coh håller tummar för Magnus! Han ser bra ut och för sin stora kropp så dansar han enormt bra!

Åtgärder

Information

One response

14 03 2009
tina

hej pinglan.nu har jag fram o tillbaka bollat med min hårddisk.
jag har lite jobbigt på mitt arbete. vi ligger i konflikt och jag får
kämpa med näbbar o klor för att inte bryta ihop.
de har gaddat sig mot mig..men hela kittet börjar stinka.
jag har facket med mig så jag seglar i medvind.
vi hörs jag har kikat lite o lagt in dig bland mina favoriter.
nu är jag inne o ska se melodifestivalen idag.
har fått lite annat på sidan av bloggen som tar mitt intresse.
så jag går in då o då o gör ett ryck……….
kram

Kommentera

