Malena till all ära…..

16 03 2009

Jag har inte gjort något inlägg efter Melodifestivalens Final i lördags. Jag känner att jag har inte så himla stort intresse för hela festivalen. Låtarna är väl så där. Men det är ju  ingen av låtarna som jag skulle springa iväg och köpa direkt när dom släpps ut. Men jag kan ju säga min lilla åsikst; rätt låt vann fast den är ändå inte rätt. Om Snällaaaaa, Snäälllla hade vunnit så hade det ju varit katastrof (tycker jag). Jag tror inte att jag har hört eller sett framträdande av en hemskare låt. Punkt.

Grattis Malena och lycka till den 12 maj i i Moskva!!

Startfältet ser ut på följande sett i Moskva;

Eurovison Song Contest-finaler i Moskva:

Direktkvalificerade länder:

Ryssland, Storbritannien, Tyskland, Frankrike, Spanien.

Semifinal 1 12 maj:

Bosnien-Herzegovina, Sverige, Israel, Belgien, Andorra, Tjeckien, Montenegro, Island, Bulgarien, Portugal, Schweiz, FYR Makedonien, Finland, Vitryssland, Turkiet, Rumänien, Malta, Armenien.

Semifinal 2 14 maj:

Slovenien, Danmark, Azerbadjan, Nederländerna, Lettland, Ungern, Serbien, Norge, Ukraina, Grekland, Litauen, Polen, Kroatien, Estland, Moldavien, Cypern, Irland, Slovakien, Albanien.

Final 16 maj

Åtgärder

Information

One response

17 03 2009
ulle

Ska verkligen bli spännande att följa hur det går för Malena. själv tror jag inte att den går vidare men man kan ju alltid hoppas! Hoppas även att allt är bra med dig!

Kommentera

