Mitt liv IRL

26 03 2009

Har inte skrivit så mycket om hur det går för mig nu…Jag fick ju jobb fram till sommaren på cafét där jag praktiserade. Det har blivit mycket mer nu under den tiden jag varit där än vad ägaren beräknade. Vi har haft häcken full s a s! Utöver dom dagliga kunderna så har vi fått mängder av konferenser, stora och små till antal. Varje helg samt några kvällar i veckan händer det saker i huset och då har vi extraöppet. Så det finns att göra. Jag gillar det skarpt men är bara såååå trött när jag kommer hem! Orkar inte blogga lika aktivt just nu och har inte tiden att följa andra bloggar eller nyheter heller för den delen. Men thats IRL 🙂

Åtgärder

Information

2 responses

27 03 2009
stella sweden

purr darling!

29 03 2009
Tessa

I bland är det så att bloggen får ligga vilande… helt ok 😀

Kommentera

