Aprilskämt

1 04 2009

april-fools-day-9.gif image by fryman04

Hur är det mer er? Råkade ni ut för aprilskämt? Det gjorde inte jag idag men igår! 🙂 Och jag gick på det till 100% 🙂 Att skämten uteblev gör inget för vädret har varit så underbart varmt och soligt. Fast jag varit inomhus men kunde njuta av solen senare. Har börjat att fixa lite med mina inneblommer. Fast jag inte har gröna fingrar så växer dom som bara den och blir för stora.

Jobbet på cafét flyter på och är roligt! Ett härligt gäng är det som jobbar och det blir många skratt under dagen. Man får hoppas på att få stanna där längre än till sommaren…. Men man vet ju aldrig.

Åtgärder

Information

2 responses

1 04 2009
stella sweden

min daarling skämtade aprillo med mig U jag gick på det..han hade beställt en svart tunn tunika till mig o sa att de skickat en illgrön!

2 04 2009
blondie60

Stella; :)) den var bra, du som Klär i illgrönt!! 🙂

Kommentera

