Mardrömmen som förälder

1 05 2009

Har man barn så tänker man alltid på att en massa hemska saker ska hända ens barn. Det varierar i åldrarna vad som kan hända och dom värsta mardrömmarna är nog i och runt tonåren. Tisdagen den 29 april fick jag ett telefonsamtal som jag aldrid trodde att jag skulle få!!! Jag lyssnade, släppte allt på jobbet  med en kort förklaring (skockad), åkte i ilfart till skolan (snabbare än ambulansen), för att mötas av en syn som ingen förälder vill se!!! Är inte redo för att berätta, orkar inte, men vill säga; älska era barn oavsett vad som händer, oavsett vad dom gör, stötta dom, finns till….. Återkommer. Take care!

Åtgärder

Information

3 responses

2 05 2009
ironiasblogg

Vet inte vad som hänt men vill skicka en hälsning. Jag förstår på ditt inlägg att nåt jobbigt hänt med ditt barn. Och, visst, den största gåvan man kan ge sina barn är att älska dem förbehållslöst….Hoppas allt ordnar sig, Kram Ironia

2 05 2009
ulle

Usch, det låter som nåt jättehemskt har hänt. Tänker på dig och hoppas allt går bra.

2 05 2009
Mr L

Du är inte ensam. Finns här för er. kraamar

Kommentera

