Finland i sommar

10 05 2009

Jag tänkte åka över till Finland i sommar och hälsa på nära och kära. Svårt att bestämma mig om det blir flyg eller färja/bil. Ska kolla upp priser för dessa alternativ. Som flyg har jag använt Blue1, ett billigare alternativ om man beställer i god tid. Sedan har jag Viking Lines medlemskap och man får vissa förmåner där. Har använt mig av sista minuten där.

Var inne på Helsingfors flygplats sida nyss och kollade in där och fick se att dom öppnat ett nytt café. Café Alvar A. Jag brukar aldrig fika på flygplatser för det är så dyrt men gillar och kolla in nytt.

Åtgärder

Information

2 responses

11 05 2009
stella sweden

..var nyligen bjuden på en Cinderellakryssning…helt underbart! Billigt alternativ kanske?

12 05 2009
blondie60

Stella; ja, men då kommer jag bara halvvägs och får ro resten ! Men bra tips för jag behöver motion!!

Kommentera

