Sicken varm helg!

31 05 2009

Vädret kan man ju inte klaga på just nu, varmt och gött. Saknas bara att havsvattnet blir varmare så man kan bada, 14 grader nu. Har ju inte tillgång till pool precis 🙂 Har brännt mig på axlar och rygg idag men inte så illa. Mest ont har jag av min tandvärk 😦  samt trotsig tonåring!! Jag blir bara så ledsen och trött på hur hon uppför sig just nu 😦 ibland känns det som att man vill ge upp och bara skrika rätt ut : ‘kom o hjälp mig’ ! Inte ens det fina vädret har fått henne på bätre humör eller att göra något roligt. Suck.

Åtgärder

Information

One response

31 05 2009
Petra

Trotsiga tonnåringar kan verkligen suga musten ur en!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

