En tuff vecka igen

4 06 2009

Härligt att det är nästan helg ! Har varit så trött denna vecka och haft/har en jädrans ryggvärk. Men jag har gynnat mig fotbad och en hårinpackning. Känner mig nästan som en halft ny människa. Jag brukar ha i grov havssalt i badet, den gör fötterna så lena och mjuka och kostar knapp något, jag har det till matlagning också 🙂 Så nu börjar jag bli redo för helgen fast jag har ett kvällpass på jobbet i morgon att se framemot och inga stora planer för helgen. Men jag hoppas på sol och värme så man kan bätra på färgen lite.

Åtgärder

Information

Kommentera

