Tiden rusar och vi med den

4 05 2010

Ofta vaknar jag och tänker att idag ska jag skriva ett inlägg. Har ju så mycket jag vill förmedla. Problemet blir att var ska man börja. Så jag börjar Här i Nuet och låter tankarna fara tillbaka och blickar framåt. Vi får väl se vad det blir av det 🙂
Men jäkla trött är jag av min situation. Att vara hemma så här länge. Först diskbrott och börja träna ryggen för det. Sen en akutoperation och alla tankar på att återgå till jobbet innan sommaren är borta. Minst sagt kan man säga att jag mår inte bra!

Åtgärder

Information

Kommentera

