En lögn ?

6 05 2010

När jag insåg att  du och jag blev ‘vi’ trodde jag att himlen var nådd. För en stund för sen tog du den känslan ifrån mig.

Du kom till mig när jag som mest behövde dig. Jag var ensam och sårad och du såg det. Vi var som ett, lika och samspelta. Jag ville mer än du förstår jag nu. Jag var bara en pjäs i ditt spel och allt var en teater, en lögn. 

 Jag kan inte förstå varför? För du tiger. Det fanns så mycket bra, så mycket att bygga på. Men du gav det inte en chans. Du har förklarat men det är ingen bra ursäkt du gett. Inte ens en ursäkt utan mer påståenden som du hittat på.

Nu får jag ta och lappa ihop det du slagit sönder, mitt hjärta. Det tar tid och det gör ont. Men jag vet att jag redan är starkare än du. Tycker synd om dig.

Åtgärder

Information

Kommentera

