Din sandlåda, sitt du där …..

8 05 2010

Jag får kämpa nu för att inte ångesten och den djupa saknaden tar över. Ska peppa mig;  jag är värd bätte än dig, du vet inte vad du går miste om….vad hjälper detta. Inget.  Det värsta är tystnaden och frågorna jag har till dig. Du tror att du kan skyffla undan en relation under mattan bara du slutar att kommunicera…. whips så är den borta ! Det funkar inte riktigt så. Förutom på sandlådenivå, dit du sänkt dig själv. Väx upp!!

Åtgärder

Information

2 responses

8 05 2010
Tessa

Ja jag vet inte riktigt vad som hänt dig men att det är hjärtesorg är helt uppenbart.
STOOOR KRAM TILL DIG ❤

10 12 2010
Tini tut

Jag skickar en julkram, och tycker att du ska stå på dig.
Girlpower känns stort när vi systrar kan stötta varandra.

Tini Tut

Kommentera

