Blondin skämt

13 07 2007

Blondinen och dess intelligens

Det var en gång en blondin som hade en rumskamrat som var brunett. En kväll så sa blondinen till brunetten:
– Det var REA på JC idag, Så jag köpte mig en jeanskjol. Sedan träffade jag en schysst kille som gav mig en 50-lapp för att klättra upp i ett träd!
– Dumskalle! Det var ju bara för att han ville se dina trosor!

Nästa kväll sade blondinen till brunetten:
– Idag träffade jag en annan kille som gav mig en mjukglass för att klättra upp i ett träd!
– Dumfan! HAN VILLE BARA SE DINA TROSOR!
– Nähä! jag lurade honom! Jag hade inte på mig några trosor…

Big Mac & Company

En blondin kommer in på biblioteket och säger högt till bibliotekarien:
– En Big Mac & Company, tack!
Bibliotekarien säger med låg röst:
– Det här är faktiskt ett bibliotek!
Blondinen rodnar lite och böjer sig fram och viskar:
– Oj, förlåt, en Big Mac o Co, tack.

Gynekolgen
Den unga blondinen besökte gynekologen för första gången och berättade då att hon och hennes man försökt i flera månader med att få barn, men utan resultat. Doktorn bad då henne sätta sig i gynekologstolen, samt att sära på benen.
– Javisst doktorn, svarade blondinen rodnande.
– Men jag vill mycket hellre ha ett barn med min man, sa blondinen.


Åtgärder

Information

8 responses

11 11 2007
Felle

Skämten är väldigt roliga, men vem är dummast EGENTLIGEN? Blondiner, eller brunetter som tror att IQ:n sitter i hårfärgen???

18 05 2008
mathe

vet du vad jag har kommit på ? blond är en hårfärg, blondin är en personlighet

18 05 2008
blondie60

Felle; Brunetten så klart 😉
mathe; visst är det så 😉

21 08 2008
sasi

men asso brunetter äger ju blonda!!!<3

22 12 2008
Awa

haha, blonda är inte så korkade..
jag är blond. och jag är inte dum i huvet!
jag fattar inte vad dom fått det i från
jaja, ha det blondisar //Awa Edberg

22 12 2008
blondie60

Awa; jag är oxå blond 🙂 och fattar inte heller varför dom fått för sig att ‘vi’skulle vara dumma i huvet 🙂 men dom är roliga….

29 01 2009
jossan

jag är blondin och vissa brukar säga till mej iblan ”är du blond på riktigt elr” men jag säger bara ”vad fan är det för fel på blondiner” brunetter är ju ännu korkade vi kunde jju göra massa skämt om dom så ska dom få se på andra saker^^

27 10 2009
Dum blondin, fördomar och lite av varje « E-K:s Värld

[…] jag hittade en sida med ”blondinskämt”, Vad är detta egentligen? Nu hoppas jag på att få reaktioner i detta ämne ifrån mina […]

Lämna en kommentar