Varför är en gurka bättre än en man?

19 12 2007
  • Den genomsnittliga gurkan är åtminstone 15,7cm lång.
  • Gurkor håller sig hårda en vecka.
  • En gurka talar aldrig om för dig att storleken inte har nån betydelse.
  • Gurkor blir aldrig alltför upphetsade.
  • Gurkor lider aldrig av prestationsångest.
  • Redan på varuhuset kan du känna på gurkan och genast få veta hur hård den är innan du tar med den hem.
  • Gurkor kan alltid komma ifrån på helgerna.
  • Gurkor respekterar alltid dig på morgonen.
  • En gurka frågar aldrig: Är jag den första?
  • Gurkor struntar i om du är oskuld.
  • Gurkor säger inte till andra gurkor att du är oskuld.
  • Du kan ha så många gurkor som du bara klarar av.
  • Gurkor ställer aldrig till med scener för att det ligger andra gurkor i kylskåpet.
  • Gurkor har inget emot att gömma sig i kylen när din mamma kommer på besök.
  • Gurkor säger inte att de gillar dig bättre med långt hår.
  • En gurka överger dig inte för en annan kvinna, en annan man eller en annan gurka.
  • Gurkor spelar inte gitarr och försöker inte finna sig själva.

  • Åtgärder

    Information

    8 responses

    19 12 2007
    Tilda

    Hahahaha faaan vad bra!
    Jag har visserligen en man här hemma men ibland känns det som om det lika gärna skulle kunna va en gurka.
    Tummen upp till dig för ett toppenbra och roligt blogginlägg!

    19 12 2007
    stella polaris

    ;D

    Ett gott skratt förlänger mitt liv!
    Jojo, så sant, så sant….men jag brukar aldrig ha mer än en gurka i kylen…..samtidigt…
    😉

    19 12 2007
    stella polaris

    Menar att jag föredrar ju INTE gurkor! Men tänkte att det passar nog in på vissa män…men inte de jag träffat på! Jisses så jag kan röra till det…
    😉

    19 12 2007
    blondie60

    Det är lungt Stella, förstår att läser man om ‘gurkan’ så blir man smått förvirrad 😉

    20 12 2007
    Tessa

    Ja det är ju nästan så att man får överväga att skaffa en sådan i stället då du lägger fram det på detta vis 😉

    20 12 2007
    ZeeJay

    hmmm, elak tycker jag.. 😉 ska nog slänga upp ”varför öl är bättre än kvinnor” på min blogg…

    20 12 2007
    Ali

    Det var suveräna gurkfaktorer:)
    Måste kanske köpa hem en gurka i snittlängd…
    Kram Ali

    20 12 2007
    blondie60

    men ZeeJay detta var inte alls elakt menat 😉 ska kolla hur du fick till det med ölet 😉

    Lämna en kommentar